Skip to content

(G)een wolkje aan de lucht

Hotel TwentySeven:Met zo’n 200 telefoontjes per dag, is het essentieel dat we altijd bereikbaar zijn’

Hartje Amsterdam, treffen we hét exceptionele en sensationele boutique hotel TwentySeven. In dit hotel, waar de crème de la crème aan gasten verblijven, is goede bereikbaarheid essentieel. 24/7 welteverstaan. Via ons 3CX cloud-telefoniesysteem worden zo’n 200 telefoontjes per dag beantwoord. Er mag dan ook ‘geen wolkje aan de lucht zijn’ zeggen wij weleens. Oftewel, het systeem moet altijd draaien en het team mag verwachten dat we hen compleet ontzorgen bij vragen of calamiteiten. Dat doen we graag! In dit interview met het TwentySeven team lees je meer over onze samenwerking.

  1. Wat leuk dat we jullie, als klant van Green XS, een paar vragen mogen stellen. Allereerst, wat voor een hotel is TwentySeven en waar staan jullie voor?
    ‘Hotel TwentySeven is een exceptioneel en luxe boutique hotel, gelegen in het bruisende centrum van Amsterdam. Je vindt hier 16 unieke suites, een luxe cocktailbar en het sterrenrestaurant Bougainville, open voor hotelgasten en gasten van buitenaf’.
  2. Wat kan een gast verwachten tijdens zijn verblijf?
    ‘Hotel TwentySeven is een unieke bestemming waar alles mogelijk is. Het TwentySeven team is volledig gefocust op de individuele wensen van elke gast. Luxe in het hoogste segment, persoonlijke service en eten en drinken op sterrenniveau’.
  3. Hotel TwentySeven treffen we in hartje Amsterdam, de perfecte uitvalsbasis om alle hotspots te zien. Wat voor type gasten ontvangen jullie vooral?
    Bekende mensen uit binnen- en buitenland, CEO’s, royals, kortom; de crème de la crème. De gasten bij Hotel TwentySeven zijn mensen die op zoek zijn naar een luxe verblijf, houden van het goede leven en willen ontsnappen uit het dagelijkse bestaan. Vaak komen er gasten voor een huwelijks-jubileum of een andere speciale gelegenheid’.
  4. Laten we eens doorschakelen naar telefonie en de meerwaarde van optimale bereikbaarheid.  Hoe belangrijk is dit in het dagelijkse reilen en zeilen van dit hotel?
    ‘Wij vinden het enorm belangrijk dat we 24/7 telefonisch bereikbaar zijn en onze gasten te woord kunnen staan. Dagelijks beantwoorden we zo’n 200 telefoontjes, het is dan ook essentieel dat we altijd bereikbaar zijn’.
  5. Hoe lang werken jullie al samen met Green XS?
    ‘Inmiddels al 10 jaar! De eigenaar, Eric Toren, heeft meerdere boutique hotels in Amsterdam gehad en maakte hier ook al met plezier gebruik van Green XS’.
  6. Welke eisen hebben jullie, als premium hotel, gesteld aan het cloud-telefoniesysteem?
    Super snelle service en opvang bij een storing, zodat er snel kan worden doorgeschakeld naar een ander systeem’.
  7. Het item ‘(g)een wolkje aan de lucht’ is niet voor niks gekozen. Wij vinden het belangrijk dat klanten ontzorgd worden rondom alles wat met het 3CX cloud-telefoniesysteem te maken heeft. Hoe ervaren jullie dat?
    Héél prettig! Green XS verleent goede service en wat wij erg fijn vinden is dat er goede opvolging is bij vragen of calamiteiten, ook buiten kantooruren. Daarnaast is de facturatie heel overzichtelijk en duidelijk’.
  8. Tot slot, we zijn even benieuwd: waar bellen gasten het meest voor?
    Gasten gebruiken het telefoonsysteem voornamelijk om roomservice te bestellen en voor contact met de front office. Het is, zeker bij dit soort services, erg gemakkelijk om zowel intern als extern hetzelfde systeem te gebruiken’.

#referentie #interview #cloudtelefonie #24/7  #service #support