Skip to content

Green XS

Cloud telefonie en 3CX:
voor optimale bereikbaarheid

Veel bedrijven werken nog met een vaste telefooncentrale die ergens in het pand een plaats heeft. Daarmee doen deze bedrijven zichzelf te kort. Want met cloud telefonie kan je als ondernemer de bereikbaarheid van de afdelingen en medewerkers afzonderlijk, en bedrijf als geheel optimaliseren. Met ons platform 3CX regel je dat tot in de finesses.

Cloud telefonie moet je zien als een softwarematige centrale, die ergens in Nederland in een sterk beveiligde en vele malen redundant uitgevoerde datacentrum is opgenomen. Rendundant? Ook al zal de hoofdenergievoorziening en twee reservesystemen uitvallenen (echt, de kans dat jij de megajackpot van de Staatsloterij wint is vele malen groter!), dan is er altijd nog een vierde, vijfde en zesde reserve. Je bent met cloud telefonie én 3CX altijd zeker van optimale telefonische bereikbaarheid!

Alleen maar voordelen

Zijn er meer redenen om over te stappen op cloud telefonie? Jazeker!

  • Je kunt elke werkplek tot in detail afzonderlijk inrichten.
    • De afdeling met de call centre-functie vraagt om andere informatie (aantal wachtenden, gemiddelde wachttijd, etc.) dan een telefoniste van een bedrijf (beschikbaarheid, aanwezigheid, niet storen van medewerkers).
    • Medewerkers on the road (accountmanagers, vertegenwoordigers) moeten over dezelfde informatie kunnen beschikken als op kantoor. Met cloud telefonie en 3CX kan dat zeer eenvoudig.
  • Cloud telefonie wordt ‘op afstand’ door ons beheerd.
    • Een storing zien wij vaak eerder dan de klant. We kunnen die direct ‘op afstand’ verhelpen. Dat scheelt enorm in tijd, en dus jouw bereikbaarheid.
    • Een nieuwe software-release zullen wij direct, ook ‘op afstand’, installeren. Zo ben jij er altijd zeker van dat je beschikt over de nieuwste technologie.
  • Cloud telefonie is veel goedkoper
    • Onderhoud van een telefooncentrale op locatie is duur: voorrijkosten, vervangen van onderdelen en uurtarieven. Behalve als je een onderhoudscontract hebt. Enig idee hoeveel die op jaarbasis kost?
    • Voor cloud telefonie betaal je een vast termijn per maand. Daarin zijn de kosten voor telefoonlijnen opgenomen. Voor een vaste telefooncentrale moet je apart een contract voor telefoonlijnen afsluiten.
    • Je hebt geen jaarlijkse afschrijfkosten meer van een deel van de boekwaarde van de telefooncentrale. Die heb je de deur uit gedaan.

Eisen en wensen

Green XS weet, als dé specialist op het gebied van telecommunicatie en dataverkeer, wat ook voor jouw bedrijf mogelijk is. We gaan met je in gesprek om te horen wat de eisen en wensen van jou en je medewerkers zijn. We luisteren aandachtig om te zien welke oplossing het beste past.

3CX-platform

Hoewel wij partner en leverancier van het 3CX-platform zijn, kunnen oplossingen van KPN, T-Mobile of Vodafone beter aansluiten bij jouw wensen. Natuurlijk zullen we dan die adviseren. Kies je daarvoor, dan blijven wij het aanspreekpunt.

Inregelen

Heb je eenmaal het besluit genomen, dan regelen we de gehele telefonie-infrastructuur van jouw bedrijf in. Vervolgens staan wij op de achtergrond altijd klaar om vragen te beantwoorden en nieuwe wensen te realiseren.

Contact opnemen- vrijblijvend adviesformulier website
Vorige slide
Volgende slide

Contactformulier

Contactformulier
Aanhef
reCAPTCHA

Green XS:

Cloud telefonie en 3CX:
voor optimale bereikbaarheid

Veel bedrijven werken nog met een vaste telefooncentrale die ergens in het pand een plaats heeft. Daarmee doen deze bedrijven zichzelf te kort. Want met cloud telefonie kan je als ondernemer de bereikbaarheid van de afdelingen en medewerkers afzonderlijk, en bedrijf als geheel optimaliseren. Met ons platform 3CX regel je dat tot in de finesses.

Cloud telefonie moet je zien als een softwarematige centrale, die ergens in Nederland in een sterk beveiligde en vele malen redundant uitgevoerde datacentrum is opgenomen. Rendundant? Ook al zal de hoofdenergievoorziening en twee reservesystemen uitvallenen (echt, de kans dat jij de megajackpot van de Staatsloterij wint is vele malen groter!), dan is er altijd nog een vierde, vijfde en zesde reserve. Je bent met cloud telefonie én 3CX altijd zeker van optimale telefonische bereikbaarheid!

Alleen maar voordelen

Zijn er meer redenen om over te stappen op cloud telefonie? Jazeker!

  • Je kunt elke werkplek tot in detail afzonderlijk inrichten.
    • De afdeling met de call centre-functie vraagt om andere informatie (aantal wachtenden, gemiddelde wachttijd, etc.) dan een telefoniste van een bedrijf (beschikbaarheid, aanwezigheid, niet storen van medewerkers).
    • Medewerkers on the road (accountmanagers, vertegenwoordigers) moeten over dezelfde informatie kunnen beschikken als op kantoor. Met cloud telefonie en 3CX kan dat zeer eenvoudig.
  • Cloud telefonie wordt ‘op afstand’ door ons beheerd.
    • Een storing zien wij vaak eerder dan de klant. We kunnen die direct ‘op afstand’ verhelpen. Dat scheelt enorm in tijd, en dus jouw bereikbaarheid.
    • Een nieuwe software-release zullen wij direct, ook ‘op afstand’, installeren. Zo ben jij er altijd zeker van dat je beschikt over de nieuwste technologie.
  • Cloud telefonie is veel goedkoper
    • Onderhoud van een telefooncentrale op locatie is duur: voorrijkosten, vervangen van onderdelen en uurtarieven. Behalve als je een onderhoudscontract hebt. Enig idee hoeveel die op jaarbasis kost?
    • Voor cloud telefonie betaal je een vast termijn per maand. Daarin zijn de kosten voor telefoonlijnen opgenomen. Voor een vaste telefooncentrale moet je apart een contract voor telefoonlijnen afsluiten.
    • Je hebt geen jaarlijkse afschrijfkosten meer van een deel van de boekwaarde van de telefooncentrale. Die heb je de deur uit gedaan.

Eisen en wensen

Green XS weet, als dé specialist op het gebied van telecommunicatie en dataverkeer, wat ook voor jouw bedrijf mogelijk is. We gaan met je in gesprek om te horen wat de eisen en wensen van jou en je medewerkers zijn. We luisteren aandachtig om te zien welke oplossing het beste past.

3CX-platform

Hoewel wij partner en leverancier van het 3CX-platform zijn, kunnen oplossingen van KPN, T-Mobile of Vodafone beter aansluiten bij jouw wensen. Natuurlijk zullen we dan die adviseren. Kies je daarvoor, dan blijven wij het aanspreekpunt.

Inregelen

Heb je eenmaal het besluit genomen, dan regelen we de gehele telefonie-infrastructuur van jouw bedrijf in. Vervolgens staan wij op de achtergrond altijd klaar om vragen te beantwoorden en nieuwe wensen te realiseren.

Contactpagina
reCAPTCHA