Skip to content

Green XS:

Platinum Partner van telecommunicatieapparatuur 3CX

3CX is een robuust, volledig uitgerust communicatiesysteem waarmee u overal en altijd met uw collega’s en klanten kunt communiceren.

Hieronder vindt u een overzicht van waarom 3CX dé oplossing is voor uw bedrijf:

● Telefonie: webclient en mobiele apps voor werken op afstand
Video: Inbegrepen in uw systeem, geen add-ons nodig
Live Chat: Praat in realtime met uw klanten via uw website of WhatsApp!
SMS: laat uw klanten direct met u communiceren
Integraties: CRM’s en Microsoft 365
Lage kosten: bespaar op uw telefoonrekeningen, add-ons en hardware
Flexibel: behoud uw eigen nummers, kies zelf uw telefoons en uw provider
Veilig: 3CX bevat geavanceerde beveiligingsfuncties
Overal te installeren: gehost of on-premise, MiniPC, Hyper-V, VMware of KVM!
● Gesteund door de leverancier, ondersteund door ons
● 600.000+ klanten wereldwijd

Met 3CX kunt u uw extensie overal mee naartoe nemen. Met apps voor Android, iOS, webbrowsers en Windows bent u gegarandeerd altijd en overal op de hoogte. Bovendien kunnen klanten u direct rechtstreeks vanaf uw website bereiken met de 3CX Live Chat en WhatsApp integratie.

3CX Apps voor Android & iOS apparaten

● Bellen en gebeld worden vanaf elke locatie
● Videoconferenties
● Instant Messaging en Chatten
● Beantwoord WhatsApp-berichten
● Conferentiegesprekken
● Gratis VoIP-gesprekken met uw smartphone
● Versleuteld en veilig

Gebruiksvriendelijke Web Client / Desktop-apps

● Werk overal – multifunctionele web-app met inclusieve UC-functies
● Bel vanuit uw browser, bedien uw IP-telefoon of smartphone
● Beantwoord vragen van klanten via live chat, WhatsApp en sms vanuit één interface
● Videoconferenties met één druk op de knop
● Native desktop-app voor oproepen
● Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM
● Naadloze integratie met Microsoft 365
● Bekijk de status van uw collega’s

3CX Live Chat: Klantcommunicatie op een hoger niveau

● Chat met uw klanten op uw website
● Chatwachtrijen maken
● Antwoord vanuit uw webclient of 3CX-app
● Draag chats over aan andere teamleden
● Verander een chat met één klik in een gesprek of een video
● Chatrapportage beschikbaar
● Chatbewakingsfunctie voor managers!

WhatsApp Integratie

● Beheer WhatsApp-berichten rechtstreeks vanaf één platform
● Berichten worden gelogd om ervoor te zorgen dat geen enkele reactie in strijd is met het bedrijfsbeleid
● Medewerkers hoeven hun persoonlijke WhatsApp-nummers niet af te geven
● Chatgesprekken worden centraal gelogd
● WhatsApp-berichten kunnen naar een rij agenten worden gestuurd om de belasting te delen

Zakelijke SMS / MMS verzenden en ontvangen

● Stuur SMS / MMS naar uw klanten
● Routeer SMS naar meerdere agenten zodat geen enkel bericht onbeantwoord blijft
● Houd persoonlijke mobiele nummers privé

Geïntegreerde Videoconferenties

● Gratis tot 250 deelnemers
● Start met een enkele klik
● Inbellen via videoconferentie
● Maak een sessie aan als een conferentie of een webinar
● Ondersteuning op afstand voor snelle en eenvoudige probleemoplossing
● Upload PDF’s vooraf vóór vergaderingen
● Inclusief een whiteboard
● Deel uw scherm
● Polling-tool
● Neem uw video’s op
● Inclusief chatten

Het 3CX Contact Centrum

Met 3CX krijgt u geavanceerde callcenterfuncties. Verhoog uw klantenservice, verkoop, verhoog de productiviteit en bied ondersteuning met de contact centrum technologie van 3CX.

● Schakelbord en wallboard
● Callcenterrapportage – gebruikersactiviteit, teamwachtrij, SLA en meer!
● Wachtrijstrategieën en real-time statistieken – round robin, hunt by threes en meer
● Oproep & Chat Monitoring beschikbaar voor managers
● Integratie met Microsoft 365
● CRM-integratie met populaire CRM’s – Salesforce, Freshdesk en meer
● 3CX CRM API om uw eigen CRM-integratie te ontwikkelen
● Gespreksopnamen
● Hotdesking
● Creëer uw eigen gespreksstromen met 3CX CFD

Reduceer Kosten

Met 3CX worden uw lopende telecom kosten aanzienlijk verlaagd.

● Verlaag uw telefoonrekening tot wel 80%
● Licentieverlening op basis van het aantal gelijktijdige gesprekken en niet op extensies
● Voer gratis interkantoor-gesprekken en filiaalgesprekken
● Gratis bellen naar externe medewerkers met webclient en iOS-/Android-apps
● Gebruik prominente SIP-trunks om de kosten voor uitgaande gesprekken te verlagen
● Elimineer telefoonrekeningen van 0800-nummers met WebRTC-integratie
● Gebruik Internationale DID’s & IP Telefonie zodat klanten tegen concurrerende tarieven kunnen inbellen

Beveiliging & Backup

Als het gaat om VoIP-beveiliging, stelt 3CX de norm. De ingebouwde beveiligingsfuncties van 3CX zijn exclusief ontwikkeld om uw PBX-systeem te beschermen tegen aanvallen.

● Verbeterde beveiligde webserverconfiguratie
● Automatische detectie en blacklisting van SIP-aanvalstools
● Wereldwijde IP-blokkeringslijst, automatisch bijgewerkt voor deelnemende PBX’en
● Verkeer naar 3CX-apps wordt versleuteld via de 3CX-tunnel
● Spraakverkeer wordt versleuteld via SRTP
● Automatisch genereren en beheren van SSL-certificaten
● Qualys labs A+ rating en Immunilabs A rating
● Automatische failover voor directe back-up
● Versleuteling tussen browser en website verzekerd via HTTPS
● Beperk de toegang tot de 3CX-beheerconsole op basis van IP

Call Flow Ontwerper

Door gebruik te maken van de Call Flow Ontwerper van 3CX kunt u inkomende oproepen effectief, efficiënt en veel sneller afhandelen. Hier zijn slechts enkele voorbeelden van hoe 3CX uw klantenservice kan verbeteren:

● Gespreksroutering op basis van klantauthenticatie
● Automatische uitgaande kiezer
● Terugbelplanner
● Creditcardauthenticatie
● Telefonische bestellingen
● Enquêtes
● Geautomatiseerde tekst-naar-spraak en spraak-naar-tekst in 120 talen

CRM Integratie

3CX CRM-integratie kan de klanttevredenheid verbeteren, de productiviteit van het personeel verhogen en u tijd besparen. Het ondersteunt alle grote CRM’s, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot en meer! Dit is hoe het u kan helpen:

● Oproeplogboek
● Creëert een nieuw klantrecord voor nieuwe nummers
● Bespaart agenten zoektijd
● Chatlogboeken bij gebruik van 3CX Live Chat
● Gespreksregistratie in uw CRM-records – zelfs wanneer u 3CX Apps gebruikt!

Hotel PBX

Met de hotelmodule van 3CX kunt u hoogwaardige service bieden, minus de kosten. De Hotel Module is geoptimaliseerd voor interne en gastcommunicatie met functies zoals:

● In- en uitchecken van gasten
● Stelt de extensie in zodat deze overeenkomt met de naam van de gast
● Facturering van externe gesprekken
● Planning van wekservice oproepen
● Blokkeren van externe oproepen in vrije kamers

Contactpagina
reCAPTCHA