Telefooncentrale:

zeker nog van deze tijd!

Previous
Next

GreenXS verzorgt telefooncentrale in alle uitvoeringen, zowel de centrale die in het bedrijfspand wordt geplaatst als in de cloud. De 3CX telefooncentrales van Green XS zijn software gebaseerd, kunnen eenvoudig worden geïmplementeerd in een server en al net zo eenvoudig worden gemigreerd naar de cloud. Al meer dan 30.000 (!) bedrijven gebruiken een 3CX telefooncentrale.

De telefooncentrales van 3CX worden geroemd om hun handige en innovatieve toepassingen. Uiteraard verloopt een gewenste integratie van vaste en mobiele telefonie geruisloos. 3CX telefooncentrales zijn zo gemakkelijk in gebruik dat het beheer en onderhoud door medewerkers van het bedrijf zelf kunnen worden uitgevoerd.
Green XS levert de centrales met de dienstverlening van onder meer Vodafone One Net Enterprise, KPN EEN MKB en T-Mobile T-Inside.

Uitstekende kwaliteit

Waarom zou een bedrijf, in deze tijd dat iedere Nederlander met een mobiele telefoon op zak loopt, een telefooncentrale in stand houden?
De kwaliteit van een vaste telefoonverbinding is altijd goed. Zeker in moderne kantoorpanden die fors inzetten op hoge isolatiewaarden in glas en muren, wil de kwaliteit van mobiele telefonie nog weleens achterblijven.
Vaste telefonie is uitstekend te integreren met CRM- en ERP-oplossingen. De medewerker kan vanuit die systemen eenvoudig het telefoonnummer van een relatie kiezen aanklikken, klantgegevens verschijnen direct op het scherm en gesprekken kunnen gelogd worden.
Verder heeft die keuze te maken met centrale bereikbaarheid. Een vast telefoonnummer is gemakkelijker te kiezen dan een 06-nummer van een van de medewerker. Zeker ook als de beller niet weet bij wie hij binnen het bedrijf moet zijn, is een centraal nummer een uitkomst. Daarnaast kan een bedrijf ook reden van (bedrijfs)veiligheid en kosten graag een telefooncentrale in stand houden.

Contactformulier

Contactformulier
Aanhef
reCAPTCHA